Realizacja do 3 dni lub Priorytet 24h
Bezpłatna dostawa od 300 zł
Pakowanie na prezent od 12 zł
30 dni na wymianę

Jak dokonać zwrotu?

naszyjnik z pereł z literką M w zestawie z łańcuszkiem z kuleczek

 

1. Przygotuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Wzór oświadczenia możesz pobrać tutaj. Możesz także samodzielnie sporządzić takie oświadczenie. Wystarczy, że umieścisz w nim jak najwięcej z wymienionych informacji: numer zamówienia, imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu. Swoje oświadczenie możesz także wpisać po prostu w treści maila i wysłać go do nas.

 

2. Wyślij oświadczenie mailem na adres sklep@perlove.pl.

Możesz przekazać je nam także w dowolnej innej formie. Ważne aby Twoje oświadczenie dotarło do nas najpóźniej w 14 dniu liczonym po dniu dostarczenia paczki z zamówieniem.

 

3. Odeślij biżuterię na adres podany poniżej.

Masz na to kolejne 14 dni licząc od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj, aby do przesyłki z odsyłaną biżuterią dołączyć swoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej kartkę z numerem zamówienia. Dzięki temu będziemy mogli bez problemu powiązać paczkę z Twoim zamówieniem. Jeśli do zamówienia otrzymałeś bonus w postaci darmowego produktu lub produkt w promocyjnej cenie, pamiętaj aby zwrócić go razem z zamówieniem. Szczegóły dotyczące zwrotu zamówień z bonusem są opisane poniżej w warunkach zwrotów oraz w regulaminie.

 

PERLOVE Sp. z o.o.
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa

 

 

 

Warunki zwrotów

 

1. Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny przysługuje konsumentom, czyli osobom fizycznym. 

2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci jeśli zamówiona przez Ciebie biżuteria została wykonana na Twoje indywidualne zamówienie lub była na Twoje życzenie modyfikowana. Oznacza to, że nie przyjmiemy zwrotu takiego produktu. 

3. W przypadku gdy zamówienie zostało złożone przez internet z odbiorem osobistym i opłacone na miejscu gotówką, konieczny jest zwrot paragonu, a przynajmniej do przekazanie jego kopii jeśli zwracasz tylko część zamówienia.​

4. Jeśli do złożonego zamówienia otrzymałeś bonus w postaci darmowego produktu lub produkt w promocyjnej cenie, np. za 1 grosz przysługujący za określoną kwotę zamówienia, i zwracasz całe zamówienie, prosimy o zwrócenie także otrzymanego bonusu. Jeśli bonus nie zostanie zwrócony naliczymy opłatę w wysokości 100% ceny tego produktu, a kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o tę wartość. Jeśli otrzymałeś bonus i zwracasz część zamówienia, możesz pozostawić bonus jeśli wartość produktów, które zostawiasz u siebie wynosi co najmniej tyle ile kwota, od której przysługiwał bonus. W przypadku, gdy pozostawiasz produkty na kwotę mniejszą i nie zwrócisz produktu otrzymanego w bonusie, także naliczymy opłatę w wysokości 100% wartości tego produktu, a kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o tę wartość.

5. Produkt, który zamierzasz zwrócić musi być nowy, czyli może być przez Ciebie sprawdzony w takim zakresie w jakim miałbyś / miałabyś możliwość zrobić to w sklepie stacjonarnym. Możesz zatem go dokładnie obejrzeć, przymierzyć, ale nie możesz go założyć i nosić po domu lub wyjść w nim np. do pracy, ponieważ wówczas będzie on nosił oznaki użytkowania. W takim przypadku odmówimy przyjęcia biżuterii do zwrotu. PAMIĘTAJ TAKŻE, ŻE ODSYŁANA BIŻUTERIA ORAZ JEJ OPAKOWANIE NIE MOGĄ POSIADAĆ ŻADNYCH ZAPACHÓW. Zapach perfum na biżuterii jest uznawany za używanie biżuterii, a w związku z brakiem możliwości jego usunięcia, taki zwrot nie zostanie przyjęty. Zadbaj także, aby żaden zapach nie pojawił się w przesyłce, np. na oświadczeniu o odstąpieniu od umowy czy kopercie. 

6. Zalecamy zabezpieczenie przesyłki z odsyłaną biżuterią, aby podczas transportu nie uległa uszkodzeniu, deformacji, porysowaniu oraz wszelkim innym działaniom zmniejszającym jej wartość. Jest to ważne dlatego, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, które może wynikać z niewłaściwego użytkowania a także uszkodzenia w transporcie. Zadbaj zatem, aby:

  • w przypadku biżuterii z łańcuszkiem - łańcuszek się nie poplątał,
  • w przypadku biżuterii z zawieszkami - nie uległy one porysowaniu,
  • w przypadku biżuterii nawleczonej na stalową linkę - nie uległa ona odkształceniom w wyniku zgięcia linki.

7. Przesyłka, którą do nas wysyłasz powinna być doręczona na nasz adres, więc nadaj ją jako paczkę (kurierską lub pocztową) a nie jako list. 

8. Pamiętaj także o podaniu numeru konta bankowego do zwrotu środków jeśli zamówienie zostało opłacone za pobraniem lub na poczcie. Zwroty środków do zamówień z szybką płatnością online oraz zwykłym przelewem będą realizowane w taki sam sposób.

9. Dokonując zwrotu biżuterii ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu tj. opłatę za nadanie przesyłki zwrotnej + ewentualnie kopertę lub inne opakowanie, w którym odeślesz produkt. Jest to jedyny koszt związany ze zwrotem jaki ponosisz. Najtańszym sposobem odesłania biżuterii paczka pocztowa, którą możesz nadać w placówce Poczty Polskiej i kosztuje ona około 15 zł.

10. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

 

 

Kiedy otrzymasz zwrot wpłaty?

 

1. Gdy już otrzymamy zwrot biżuterii i zarejestrujemy go, wyślemy do Ciebie maila.

2. Następnie zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostawy, chyba, że była ona darmowa. Na zwrot płatności mamy maksymalnie 14 dni liczonych od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, ale staramy się robić to niezwłocznie.

3. Jeżeli zamawiając produkt, który następnie chcesz zwrócić wybrałeś / wybrałaś sposób dostawy towaru inny niż najtańszy, nie otrzymasz zwrotu pełnego kosztu przesyłki. 

Przykład: Zamówiony przez Ciebie produkt kosztował ponad 300 zł, więc miałeś / miałaś możliwość skorzystania z darmowej dostawy, którą oferujemy dla zamówień od tej kwoty, ale wybrałeś / wybrałaś przesyłkę pobraniową za 20 zł. W takiej sytuacji nie zwrócimy Ci kosztu przesyłki, ponieważ miałeś / miałaś możliwość skorzystania z darmowej dostawy. 

4. Zwroty środków do zamówień z szybką płatnością online lub zwykłym przelewem będą realizowane w taki sam sposób. W przypadku zamówień opłaconych przy odbiorze (za pobraniem) wykonamy przelew na numer konta bankowego podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków nie wiąże się dla klienta z żadnymi dodatkowymi opłatami.

 

 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

-5%

na pierwsze zakupy!

Po zapisaniu się do newslettera
kod rabatowy na zakupy
otrzymasz na podanego maila.

Metody płatności
Sposoby dostawy
tel. 505 200 321 (pon. - pt. 10 - 16)