Zwrot produktu zamówionego w sklepie Perlove

 

Jeśli masz wątpliwości dotyczące zamówionej biżuterii skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep@perlove.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 505 200 321. Wówczas będziemy mogli pomóc Ci rozwiązać problem i zaoferować rozwiązanie, dzięki któremu zakupy w naszym sklepie będą dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące, ponieważ bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu. Biżuterię wykonujemy sami, więc mamy wiele możliwości jej modyfikacji zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Istnieje także możliwość wymiany biżuterii. Zasady wymiany biżuterii opisaliśmy tutaj.

 

Jeśli jednak jesteś zdecydowany na zwrot produktów zapoznaj się z poniższymi informacjami dotyczącymi przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy. A jeśli jesteś zadowolony / zadowolona z dokonanego zakupu i nie masz zamiaru odstąpić od umowy potraktuj to jako przydatne informacje, które mogą okazać się pomocne w przyszłości.

 


 

Co zrobić aby odstąpić od umowy?

 

Jeśli zamówiłeś / zamówiłaś nasze produkty przez internet jako konsument, czyli osoba fizyczna, możesz bez podania jakiejkolwiek przyczyny odstąpić od zawartej z nami umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zamówionego produktu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Termin ten liczy się od dnia, w którym produkty zostały odebrane przez Ciebie lub inną osobę, która odebrała je w Twoim imieniu.

Aby odstąpienie od umowy było skuteczne wystarczy złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie przed upływem wspomnianych 14 dni.  W przypadku formy pisemnej prosimy o dostarczenie oświadczenia na nasz adres:

PERLOVE Emilia Sikorska
ul. Stalowa 44/17
03-429 Warszawa

W przypadku formy elektronicznej wystarczy przesłać oświadczenie na adres e-mail: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl.

Wzór takiego oświadczenia, z którego możesz skorzystać zamieszczony jest poniżej, a pod nim zamieszczone są odnośniki do pobrania wzoru oświadczenia w pliku Pdf lub Word. Możesz także samodzielnie sporządzić takie oświadczenie. Wystarczy, że umieścisz w nim jak najwięcej z wymienionych informacji: imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, adres e-mail, numer telefonu, nick z Allegro (jeśli jest), numer aukcji (jeśli jest), numer konta do zwrotu pieniędzy bądź informację o zwrocie przekazem pocztowym na podany adres.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci jeśli zamówiona przez Ciebie biżuteria została wykonana na Twoje indywidualne zamówienie lub była na Twoje życzenie modyfikowana. Oznacza to, że nie mamy obowiązku przyjęcia zwrotu takiego produktu. Jeśli jesteś w takiej sytuacji skontaktuj się z nami. Być może będziemy mogli przyjąć zwrot. Wszystko zależy od tego jakie to były modyfikacje.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach opisanych powyżej, powinieneś / powinnaś zwrócić nam produkty objęte umową. Jeśli to możliwe zalecamy dołączenie do przesyłki otrzymanego paragonu lub innego dowodu zakupu, ale nie jest to obowiązkowe. Zwrot produktów powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyłeś / złożyłaś nam oświadczenie odstąpienia od umowy.

Zalecamy zabezpieczenie przesyłki z odsyłaną biżuterią, aby nie uszkodziła się ona w transporcie. Jest to ważne dlatego, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, które może wynikać z niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia w transporcie. Oznacza to, że produkt, który zamierzasz zwrócić może być przez Ciebie sprawdzony w takim zakresie w jakim miałbyś / miałabyś możliwość zrobić to w sklepie stacjonarnym. Czyli możesz produkt dokładnie obejrzeć, przymierzyć, ale nie możesz go założyć i wyjść w nim np. do pracy, ponieważ wówczas może on nosić oznaki użytkowania, które zmniejszą jego wartość. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce zwracana kwota może zostać pomniejszona o kwotę wynikającą ze zmniejszenia wartości zwracanej biżuterii.

Dokonując zwrotu biżuterii ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu tj. opłatę za nadanie przesyłki zwrotnej + ewentualnie kopertę lub inne opakowanie, w którym odeślesz produkt. Jest to jedyny koszt związany ze zwrotem jaki ponosisz. Istnieje także możliwość osobistego dostarczenia produktu do siedziby naszej firmy. W takim przypadku prosimy przed przyjazdem o kontakt i poinformowanie nas kiedy możemy się Ciebie spodziewać. Jeśli chcesz otrzymać zwrot środków na miejscu także uprzedź nas o tym.

Jak już otrzymamy Twoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy, niezwłocznie zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostawy, chyba, że była ona darmowa. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem produktu lub potwierdzenia jego odesłania. Na zwrot płatności mamy maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, ale zawsze robimy to niezwłocznie. Przeważnie tego samego dnia, w którym otrzymujemy zwracany produkt.

Jeżeli zamawiając produkt, który następnie chcesz zwrócić wybrałeś / wybrałaś sposób dostawy towaru inny niż najtańszy, nie otrzymasz zwrotu pełnego kosztu przesyłki.

Przykład: Zamówiony przez Ciebie produkt kosztował 99 zł, więc miałeś / miałaś możliwość skorzystania z darmowej dostawy, którą oferujemy dla zamówień od tej kwoty, ale wybrałeś / wybrałaś przesyłkę pobraniową za 18 zł. W takiej sytuacji nie zwrócimy Ci kosztu przesyłki, ponieważ miałeś / miałaś możliwość skorzystania z darmowej dostawy. Zatem kwota, którą otrzymasz w związku z odstąpieniem od umowy wyniesie w tym przypadku 99 zł.

Masz możliwość wyboru sposobu zwrotu płatności. Zwrot środków możemy wykonać  przelewem bankowym na wskazany przez Ciebie numer rachunku bankowego lub przekazem pocztowym na podany przez Ciebie adres. Oba sposoby zwrotu płatności nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

 

 

Pomyślnie dodano do koszyka:
Ilość:
Cena: