Realizacja do 3 dni lub Priorytet 24h
Gwarancja na 2 lata
Pakowanie na prezent od 12 zł
30 dni na wymianę

Jakimi zasadami kierujemy się rozpatrując reklamację?

naszyjnik z pereł z zapięciem z przodu w kształcie serca

 

Każdą sztukę biżuterii, którą oferujemy w naszym butiku internetowym, wykonujemy ręcznie z najwyższą starannością. Dbamy o to, aby nasza biżuteria była najwyższej jakości i aby jej użytkowanie było dla Ciebie komfortowe. Dzięki temu ryzyko, że zajdzie potrzeba zareklamowania biżuterii kupionej w naszym butiku jest minimalne.

Jeśli jednak zdarzy się, że będziesz chciał / chciała złożyć reklamację dołożymy wszelkich starań aby procedura reklamacyjna była dla Ciebie jak najmniej uciążliwa oraz aby złożona reklamacja była rozpatrzona z korzyścią dla Ciebie, ponieważ bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu.

Opis postępowania reklamacyjnego w przepisach prawa może być trudny do zrozumienia, dlatego poniżej opisaliśmy w przystępny sposób kiedy i jak możesz złożyć reklamację. Mamy nadzieję, że te informacje okażą się pomocne.

 

 

 

Czego masz prawo domagać się w złożonej reklamacji?

 

Jeśli jesteś konsumentem, czyli osobą fizyczną, która dokonała zakupu biżuterii w naszym sklepie internetowym ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wszelkie wady biżuterii, które można podzielić na:

  • wady fizyczne, czyli niezgodność towaru z umową, np. uszkodzenie biżuterii (inne niż z winy użytkownika), braki niektórych elementów biżuterii, otrzymanie innej biżuterii niż zamówiona,
  • oraz za wady prawne dotyczące biżuterii, czyli np. własność lub obciążenie rzeczy prawem osoby trzeciej, jednak w związku z tym, że firma Perlove jest producentem biżuterii ta sytuacja nie będzie miała miejsca.

 

Zakres rękojmi określa ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne przepisy prawa w tym ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

 

W związku z przysługującym Ci prawem rękojmi możesz skorzystać z następujących żądań:

  • naprawa biżuterii
  • wymiana biżuterii na wolną od wad
  • obniżenie ceny
  • a jeśli wada jest istotna możliwe jest także odstąpienie od umowy.

 

Obniżenie ceny polega na złożeniu przez konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny do kwoty określonej w składanym oświadczeniu. Zaś co do żądania odstąpienia od umowy, to przy pierwszej reklamacji dla danego produktu to żądanie może nie zostać uznane jeśli zaoferujemy obniżenie ceny albo łatwą i szybką naprawę lub wymianę wadliwej biżuterii.

 


 

Jaki jest okres rękojmi?

 

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przez Ciebie przed upływem dwóch lat od chwili otrzymania przez Ciebie biżuterii.

Jeżeli stwierdzisz wadę przed upływem roku od otrzymania biżuterii istnieje domniemanie, że wada ta lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Jeśli natomiast wada ujawni się między 12 a 24 miesiącem, wówczas powinieneś / powinnaś wykazać, że wada istniała w momencie zakupu. Dlatego zachęcamy, aby wszelkie wady zgłaszać jak najszybciej.

Roszczenie o naprawę lub wymianę na biżuterię wolną od wad przedawnia się z upływem roku od od dnia stwierdzenia wady, ale dla konsumentów termin ten nie może być krótszy niż 2-letni okres rękojmi. Jeżeli w ofercie produktu była zawarta informacja o wadach produktu, z którą miałeś / miałaś możliwość się zapoznać w chwili składania zamówienia, wówczas prawa z tytułu rękojmi Ci nie przysługują.

Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 


 

Jak złożyć reklamację?

 

  1. Nie potrzebny jest specjalny formularz reklamacyjny. Wystarczy, że reklamację napiszesz samodzielnie odręcznie lub na komputerze. Ważne tylko żeby to co chcesz nam przekazać było dla nas czytelne i zrozumiałe.

  2. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie. Preferujemy składanie reklamacji mailowo pod adresem: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl.

  3. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji jak najwięcej z poniższych danych:

  • imię i nazwisko

  • adres

  • adres e-mail

  • numer telefonu

  • przedmiot reklamacji

  • numer zamówienia

  • żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji

  • wszelkie okoliczności uzasadniających reklamację

  • data stwierdzenia wady

  • oraz o ile to możliwe zdjęcia wady.

  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  2. Jeśli będzie to niezbędne do rozpatrzenia reklamacji możesz zostać poproszony / poproszona o odesłanie reklamowanego produktu na nasz adres podany poniżej. Przesyłka, którą do nas wysyłasz powinna być doręczona na nasz adres, więc nadaj ją jako paczkę (kurierską lub pocztową), a nie jako list. 

PERLOVE Sp. z o.o.
ul. Tarnogórska 16
03-679 Warszawa

  1. Twoją reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni. W odpowiedzi na Twoją reklamację ustosunkujemy się do Twoich oczekiwań i powiadomimy Cię o sposobie dalszego postępowania.

  2. Złożenie reklamacji nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami. Jeśli poniesiesz koszt odesłania biżuterii do nas, zwrócimy Ci go jeśli reklamacja będzie zasadna.

  3. Będziemy starali się rozpatrzyć Twoją reklamację z korzyścią dla Ciebie, ponieważ bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu.

 

 

 

-5%

na pierwsze zakupy!

Po zapisaniu się do newslettera
kod rabatowy na zakupy
otrzymasz na podanego maila.

Metody płatności
Sposoby dostawy
tel. 505 200 321 (pon. - pt. 10 - 16)