Kiedy można skorzystać z wymiany biżuterii?

 

Wymiana biżuterii jest możliwa tylko dla biżuterii z tej samej kategorii oraz w tej samej cenie, czyli jeśli zamówiłeś / zamówiłaś naszyjnik za 99 zł, możesz dokonać wymiany na dowolny naszyjnik w tej samej cenie. Jeśli problemem jest rozmiar biżuterii oczywiście wykonamy drobne poprawki bez dodatkowych kosztów. Wystarczy, że napiszesz nam jaki dokładnie rozmiar potrzebujesz. Do niektórych modeli biżuterii możemy też przymocować łańcuszek umożliwiający regulację rozmiaru. A jeśli biżuteria nie pasuje z innych powodów, także postaramy się ją dla Ciebie poprawić, więc koniecznie skontaktuj się z nami w tej sprawie :) Jeśli chcesz wymienić biżuterię na zupełnie inny model z tej samej kategorii i w tej samej cenie, to wymieniana biżuteria nie może posiadać oznak użytkowania. W przypadku zamiany na biżuterię z innej kategorii i / lub w innej cenie, czyli np. zamiana naszyjnika za 99 zł na bransoletkę za 109 zł, powinieneś / powinnaś skorzystać z opcji odstąpienia od umowy dla biżuterii, z której chcesz zrezygnować, a następnie złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie na interesujący Cię, nowy produkt. Informację na temat odstąpienia od umowy zamieściliśmy w zakładce Zwrot.

 


 

Jak dokonać wymiany biżuterii lub skorzystać z bezpłatnej poprawki rozmiaru?

 

  1. O chęci skorzystania z wymiany biżuterii poinformuj nas wysyłając do nas e-mail na adres: sklep|perlove.pl| |sklep|perlove.pl.

  2. Poczekaj na naszą odpowiedź na wysłanego maila, a następnie odeślij biżuterię do wymiany lub dostarcz ją osobiście na nasz adres:

PERLOVE Emilia Sikorska
ul. Stalowa 44/17
03-429 Warszawa

  1. Jeśli zamierzasz dostarczyć biżuterię osobiście skontaktuj się z nami wcześniej. Wówczas ustalimy szczegóły wymiany i przygotujemy dla Ciebie nową biżuterią, aby była gotowa, gdy po nią przyjedziesz.
  1. Aby ułatwić nam identyfikację Twojej wymiany do przesyłki z odsyłaną biżuterią dołącz jak najwięcej z następujących informacji:

  • imię i nazwisko,

  • adres, na który ma zostać wysłana nowa biżuteria,

  • numer telefonu,

  • adres e-mail,

  • numer złożonego zamówienia,

  • informację, na który produkt mamy dokonać wymiany lub wskazówki dotyczące poprawki rozmiaru.

  1. Aby wymiana była dla Ciebie bardziej przyjazna pokryjemy koszt wysłania do Ciebie nowej biżuterii. Oznacza to, że wymiana nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi dodatkowymi opłatami. Jedynym kosztem jaki poniesiesz będzie koszt odesłania do nas biżuterii do wymiany.

  2. Nową biżuterię wyślemy do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania odesłanej przez Ciebie biżuterii.

 

 

Pomyślnie dodano do koszyka:
Ilość:
Cena: